neděle 15. října 2023

FInální sklizeň a myší útok

Jen nutné sklidit všechno. Je půlka října a mám strach z mrazu. Takže všechno dolů, rajčata, cukety a do bedýnky. Co nebylo dozrálé, dozraje doma na okně. Díky tomu máme domácí rajčata ještě v listopadu. V pátek jsem ještě stihl vyměnit filtr na vodu, aby byl na zimu nový. Ale co se nestalo v pátek pozdě večer, zjistili jsme, že se nám do chaty dostala myš. Takže nastala totální debordelizace. Ještě v pátek rozvrtat celou kuchyň vše uklidit, natahat pastičky a pokusit se zjistit, kudy se tam dostaly. Na konec žena jela domů a já začal plechem obkládat celou chatu po obvodu, aby se nehrozilo, že se tam myš někde prokouše. Během toho jsem dokonce našel místo, kde se svině prokousaly. Vzalo mi to téměř celou sobotu.... Ale zase už se to snad nestane nikdy v žádném místě :)

No a v neděli jsem pokračoval v dělání dřeva, než jsem značně znaven mohl vyrazit domů ... To byl zase jednou víkend, co mi dal zabrat!








Žádné komentáře:

Okomentovat