neděle 10. prosince 2023

Příprava betlému u cyklostezky

 Zatím co moje žena doma pekla cukroví, já se vydal na chatu připravit betlém. Letos jsem to měl naplánováno včetně dekorativního osvětlení z autobaterie, která by měla vydržet celý měsíc, pokud ji nikdo neukradne :) Víkend byl parádní, nachumelilo. To se k betlémů hodí. Ale ne moc, abych tam dojel, což bylo po minulém zážitku žádoucí :)

Betlém jsem tedy stavěl, mezitím se tam objevili sousedi tak jsme poklábosili. Nejvíc práce mi pak dalo udělat nějak trochu hezky a funkčně ta světýlka. Ale i to se povedlo myslím.

No a nedělní ráno jsme s pejskama chodili okolní zasněženou krajinou, než nastal čas jet domů!





1 komentář:

  1. Příprava betlému u cyklostezky je skvělý nápad, jak přiblížit tradice lidem, kteří projíždějí kolem. Je to krásný způsob, jak spojit kulturu s přírodou. Když se zapojuji do podobných projektů, tak si vždycky beru pracovní oděv, abych mohla pohodlně pracovat a pomáhat s výzdobou. Těším se, až se podívám na betlém u cyklostezky.

    OdpovědětVymazat