sobota 30. prosince 2023

Závěr roku na chatě

 Na konec se nám přecijen povedlo být na závěr roku na pár dní na chatě. A bylo to celkem super, stavila se návštěva, s rodiči jsme si zajeli do sousedního města na světelnou výzdobu a večeři, instaloval jsem měřák proudu při nabíjení z elektrocentrály do rozvaděče a čistil jsem cyklostezku od bláta z povodně a na závěr prořezával sněhem vyvrácené keře na cyklostezku, aby se dalo k chatě vůbec zajet. Líbilo se nám to tam :) Ale na silvestr už jsme byli doma... 











2 komentáře:

  1. Taky se nám konečně podařilo vyrazit na pár dní na chatu a užít si tam závěr roku. Musím říct, že to přišlo vhod, protože jsem si potřebovala dopřát pořádný odpočinek a načerpat nové síly. Bylo skvělé zapomenout na každodenní starosti a jen si užívat přítomnosti blízkých. Napadl sníh a děti jezdily na bobech, které manžel opravil před odjezdem. Na 3 D tiskárně vytiskl nové brzdy, na které použil adhezivní přípravky pro 3D tisk.

    OdpovědětVymazat
  2. My jezdíme na chatu každou volnou chvíli a vždycky si užíváme dlouhé večery na ní a pozorujeme přírodu, ale letos jsme se rozhodli zkusit i trochu rybaření. Ve článku zde jsem se dozvěděla spoustu skvělých tipů. Proto jsem nám pořídila teplé oblečení a rybářské vybavení. Už se těším na naše první úlovky.

    OdpovědětVymazat