čtvrtek 22. prosince 2016

Podzimní dodělávky

Protože píši podzim až zpětně, těžko sepisovat, co se kdy a jak dělalo. Pouze bych to lehce shrnul...
  • Konečně jsem dodělal díru kolem trubky u jotulek. Sice se mi to úplně nepovedlo, ale pořád lepší než osekané cihly. Musel jsem to postupně dělat několik víkendů kvůli schnutí a tak, a nemohlo se při tom topit. Prostě komplikované...
  • Nejdůležitější dodělaná věc, jsou asi záclony. Možná to zní vtipně a zezačátku mi tam vůbech nescházely. Ale nyní je super si tam zatáhnout když spíte dole a tak. Celou místnost to dost zmenšilo ale zútulnilo. Jestli to má nějaký zateplovací přínos, to asi ne... Na půdě se dá spát mnohem déle, aniž by svítilo do očí. Tyčky a držáky jsme vyrobili z kulatiny z hobbymarketu. Záclony jsou ve skutečnosti ubrusy :)
  • Opraven kus zdi u schodů. Jak jsem tam usekal kus zdi při otáčení schodů, tak jsem tam udělal né moc povedenou omýtku. Ale zase, lepší než díra a cihly...
  • Térový papír na kus stříšky kam nevyšla ipa. Né moc krásné, ale alespoň vlhkost neničí osb desku.
  • Nařezali jsme kupu dřeva co byla dole pod schody na louce už druhým rokem. Bez ní je to tam krásnější a naplnil se celkem dřevník.
  • V kuchyni nad hlavou jsme vyrobili improvizovanou poličku na půllitry a pod.
  • Uklidil jsem kupu prken co byla za kůlnou do dřevníku.
  • Přidělal jsem poličku k lince pod vařič
  • Udělal jsem světýlko pod schody když se jde pro uhlí.
  • ... jistě jsem spoutu drobností zapoměl. Ale pěkně jsme si mákli :)






Žádné komentáře:

Okomentovat