neděle 25. února 2018

Opravdu mrazivý víkend

Na chatičku jsem se dostal po opravdu velice dlouhé době. A bylo to zrovna v týdnech, kdy venku panovaly na naše poměry extrémní mrazy. Ale já se po tom všem marodění a jinak trávených víkendech opravdu těšil a nemohl jsem si to nechat ujít vyrazit.




V pátek jsem neměl v práci stání. Naplánoval jsem si cestu vlakem s přestupem abych stihl vyrazit co nejdřív a vypadl jsem o nadělanou hodinu a půl dřív. Doma jsem sbalil pejsky, krosnu a mazali jsme.

Na chatu jsme dorazili hodně brzo, svítilo slunko, nefoukalo, prostě paráda. Hned jsem začal topit a vytápět promrzlou chajdu. Kupodivu teplota v chatě začala stoupat posléze, byl jsem opravdu překvapen. Počítal jsem že budu spát dole na gauči se psy ale už večer bylo na půdě 16°!!

 
Neměl jsem v plánu žádnou práci. Nějak to tak v zimě mám. Nikdy se mi nechce nic dělat. Tak jsem v sobotu vyrazil s pejskama na obchůzku na nedaleký hrad. Uděla jsem chybu, vzal jsem slabé gatě. Sice byly teploty celkem dobré, asi -8°, ale celkem místy profukovalo. No a abych tomu nasadil korunu, neuhlídal jsem psy a ti se vykoupali v řece. Tak jsem pak se nezdržoval a mašíroval jsem zpět na chatu. Povedlo se pár super fotek na mobil a parádně jsem se utahal. Večer tam padla nějaká sklenka, potrénoval jsem po půl roce na kytaru a šel jsem spát.






Měli jsme v týdnu chatu půjčovat nějakým lidem, protože jsou prázdniny, tak jsem v něděli věnoval výraznému úklidu v chatě. Trval několik hodin... Odpoledne jsem vše zamkl a vyrazili jsme na vlak.

Ve vlaku jsem narazil a neoblíbeného průvodčího, který chtěl aby pejsci měli náhubky, tak jsem je ještě trochu potrápil. Taková malá kaňka na perfektním víkendu.




Jo a s mrazem to nebylo tak horzné, -14° jsem naměřil myslím nejvíc (Minulý rok když jsem tu bydlel během hárání bylo i -20), takže to byla brnkačka :)


Žádné komentáře:

Okomentovat