pondělí 5. března 2018

Zase pro flákaný víkend

Další víkend co jsme se ženou plánovali chatu, tak až od soboty, protože se v pátek něco slavilo u rodičů. Brali jsme to na pohodu, žádnej spěch ani stres, práce naplávnovaná žádná. Ač se mělo oteplit, tak stále mrzlo celkem fest a všude ležel sníh.




Rychlé roztápění jsem měl celkem nacvičené od minule, tak to šlo ráz naráz. Sotva byla chvilka volná, kontrolovali jsme jak mrzlo. A lecos i v chatě promrzlo a teploměr ukazoval LL což asi u pokojového znamená pod nulou :)






Až bylo trochu obyvatelně, donesli jsme vodu a začal jsem vařit italské rizoto s hříbky :) Po bědě jsme se vydali na krátkou procházku. Viděli jsme v řece vydru, viděli jsme obří stádo srnek... Večer jsme si pustili film a viděli jsme tvář vody, což pak dostalo oskara.

V neděli jsem vyrazil hned ráno s pejsky na obchůzku. Prvně jsem šel na pole a pak po potoce. Potok byl zamrzlý a byly na něm krásné vodopády. 








Jo k potoku, minule jsem šel k pramenu potoku, zjistit odkud vytéká. Pohrával jsem si s myšlenkou, udělat někde vpusť a sehnat nějakou hadici a přivést vodu až k chatě. Ovšem potok vytéká ze zasypané rokle. Zasypané převážně odpadem :( Tak asi nic. Vážně budeme muset vyvrtat tu studnu nebo co, až nebude voda... 

Domů jsme jeli ještě před obědem, musel jsem odpoledne na chvíli do kanclu. Tak se jedlo doma.


Žádné komentáře:

Okomentovat