neděle 20. března 2022

Požár lesa, cedulka u cesty

 V neděli měla na chatu přijet známá s oddílem. A protože hlásili hezké počasí, měli jsme v plánu být na chatě skoro celý víkend. Vyrazili jsme tam tedy už v pátek. Večer jsme si udělali ohýnek, ale nedalo se sedět dlouho, byla zima. Ohýnek jsem zapálil propanovým hořákem, který jsem výhodně koupil v lidlu a chtěl jsem ho vyzkoušet :) Zbytek večera jsme strávli u krbu.

  V sobotu ráno jsme s pejskama na procházce vyháněli srnce z uzavřené oplocenky. Chudák byl chycen v pletivu a když se dostal ven tak do toho napálil zas jinde. S tím jak se budou sázet vykácené lesy víc a více, bude tohoto stále více. Hlavně zaražené kůly za dva tři roky uhnijí a všude budou kilometry pletiva položeného jako past. Ačkoli spárkatá zvěř je přemnožená úplně šíleně, člověk se lítosti ubránit nemůže...

 Odpoledne jsme si udělali výlet na jeden lovecký zámeček a jeli domů. Měli jsme doma ještě něco a Edit připravila na neděli pro oddíl jídlo. Já doma připravil takovou humornou cedulku. Mám vplánu ostříhat všechny vrby a pruty nechat u cesty, aby si je lidi mohli pouze vzít. Mohla by to být taková turistická zajímavost. Uvidíme jestli někdo neukradne nůžky. A lidé mi ty vrby nebudou ošklivě pižlat jako jiné roky.

 
 V neděli jsem se zastavil koupit levné nůžky, sazenici třešně a jel na chatu. Tam jsem ostříhal co šlo, dal si oběd a vyprovodil děti. Ale u cyklostezky bylo pozdvižení, najela hromada hasicích aut a šli hasit les. Tak jsem si to natočil, vyfotil. Potom jsem vybral místo u řeky kde jsem zasadil třešeň. Nemám jí kam dát u chaty, tak proč ne tady? Uvidíme jestli se chytí. Je to něnjaký polský šunt, ani na tom není odruda...

Žádné komentáře:

Okomentovat