neděle 5. února 2023

Projekt posunutí kamen

Již delší čas jsem nosil v hlavě nápad, jak udělat víc místa v kuchyni. Poprvé mě to napadlo, když jsem plánoval přístavbu zadní místnosti a uvědomil si, že chodit se bude kuchyní. A nyní jsem to oživil kvůli táboru. Mezi linkou a kamny není moc místa. Když se člověk skloní pod dřez odře si zadek o kamna. Stalo se mi to 2x. Tak jsem se rozhodl, vysekat za kamny kus zídky a kamna zasadit jako do té zdi. Čímž vznikne 10cm místa.

Věnoval jsem tomu defacto dva víkendy. Navezl v sobotu nářadí, sekal, vrtal zametal a vysával. Když bylo hotovo, musel jsem utřít prach v celé chatě. V neděli jsem se ráno točil do Třebíče pro můj oblíbený flexištuk a jel na chatu. A začal jsem dělat omítku. Dělal jsem na tom skoro do večera a pak uklidil chatu a jel domů.

Protože jsem to chtěl dodělat v rozumném termínu, jel jsem tam ještě ve středu a dvakrát jsem to natáhnul a vyrovnal. Bylo by to potřeba ještě jednou dvakrát aby se to srovnalo, ale to bych to dělal do konce února. Tak jsem si naplánoval už bílení.

No a další víkend jsem v sobotu a neděli už stěnu obílil a kamna vrátil. Na fotce to není moc znát ale v reálu je tam toho místa o hodně víc. Ještě že děláme ty tábory, donutí mě to udělat věci, ke kterým bych se těžko nutil.

No a ještě jednu věc jsem zapomněl zmínit. Když jsem přijel k chatě, nestačil jsem se divit. U cesty všude hromady dřeva. Louka totálně rozježděná. Ale rozježděná do absolutní bažiny. Na štěstí to bylo zmrzlé, ale příště ne. Od středy do pátku prakticky nepřetržitě pršelo. V pátek večer začal mráz a sníh. Takže když jsem jel na chatu v sobotu, myslel jsem, že tam zajedu. Nezajel. Píchl jsem se do bláta a nemohl vyjet. Na štěstí jsem tam měl u cesty tu slámu od betlému. Tak jsem jí nanosil pod kola. Zařadil státečku a vystoupil a auto vytlačil. Na štěstí mi neujelo. Ale musel jsem ho nechat stát u cyklostezky. A takhle to bude letos do té doby, než to proroste trávou... Bude to peklo.




Žádné komentáře:

Okomentovat