pondělí 14. července 2014

První půlka června

Celkem se nám vydařila, první půlka června, pobytu na chatě spousta, práce hotová skoro žádná. Začalo to víkendem, kdy jeden kamarád slavil v sobotu narozeniny. Na chatě jsem tedy být nemohl, ale v neděli, potřeboval druhý kamarád, jenž v lokalitě nebydlí, ráno na magistrát. Tak jsem se rozhodli, že pojedem do pondělka na chatu. Seděli jsme u ohně, v neděli, v pondělí pracovní den, a kecali. Prostě nádhera. Vydrželi jsme to asi do půlnoci, kdy jsme šli spát. Já jsem vstával v šest, poklidil, vyvenčil psa, dovezl psa domů, dal sprchu a na půl osmou do práce, no čilej jsem nebyl, co vám budu povídat.


Na úterý jsem byl domluven s kamarádem, že vezme křoviňák a přijde to tam posekat. Tak jsem tam vyrazil, hned co jsem skončil v práci. Když jsem přijel, napsal jsem mu, ať přijde. A začal jsem kopat rozšíření příjezdové cesty k chatě. Původní majitel měl trabanta, a tak to kopal šířkou na něj. Projet tam berlingem, aby si člověk neodřel boky, či nespadl ze srázu, byl nadlidský úkol. Po chvíli kopání přišel slejvák. Pracoval jsem pod stromy. Až propršely, šel jsem se ukrýt. Následně přijel kámoš, křoviňák neměl. To dá rozum. Kecali jsme do tmy a pak jsem šel spát.



Pak jsem na chatě nebyl až do čtvrtka, kdy se v nedalekém městě zdržel kolega, a protože by musel odpoledne 3h domů a ráno 2h zpět, pozval jsem ho na chatu. Po příjezdu jsem mu chatu ukázal, a pak přijel ten kamarád s křovinořezem. Tak jsme to tam vykosili! Tentokráte jsme seděli skoro do jedné, brutus. Ale pohoda, ve všední den opékat buřty, pít pivo a klábosit...! Ráno opět s pejskem dom, dali jsme si sprchu a do práce!


Přehoupl se týden a byl pátek. Večer jsem přijel po všech patáliích pozdě na chatu. Chvilku jsem poseděl a pokoukal, ale protože byl pátek pracovně náročný, šel jsem spát. Ráno jsem vstával celkem brzo, a pokračoval jsem v kopání příjezdovky, dokud jsem nebyl spokojen. Kopal jsem asi do dvou. Až jsem měl mozole, jak prase. Potom jsem si mohl cestou pohodlně vyjet téměř k chatě... Šel jsem tedy vařit oběd. Těstoviny to jistí. Po obědě jsem chtěl vykopat pařez. Po dvou hodinách zlé práce, kdy mě moje mozoule děsně trápily, jsem to zas zahrabal. Šel jsem čistit terásku od prorůstající trávy... Udělal jsem tak půlku. Myslel jsem že budu večer sám ale přijeli kamarádi a sestra s přítelem. U ohně jsme seděli téměř do šesti a celou neděli jsem prakticky prospal. V neděli večer jsem poklidil, šel jsem známému do vsi opravit cosi na počítači a večer jsem to zhodnotil, že nemá cenu jezdit domů. Tak jsem šel spát...



1 komentář:

  1. Není to spíš první půlka července, když jsem byla na táboře?..

    OdpovědětVymazat