neděle 17. dubna 2016

Hlídací víkend

Blížil se další víkend a naplánováno jsem měl makat jako ten šroub. Víkend byl spojen s hlídáním synovce. Tak jsem práci na konec moc nedal, ale alespoň něco. V pátek nám předali synovce v jihlavě, já mezi tím koupil v unihobby 4 pytle cimentu a 3 kusy ztraceného bednění ZBN30. Naložil to do auta, naložil naše věci, naložil dětskou sedačku a věci synovce a dostali jsme na víc ještě psa. Tak jsme jeli naloženi, jako ti cikáni. V autě nebyl kousek volného objemu.

V pátek jsme pouze opravili branku, koupil jsem na to již dříve panty a postavil jsem si anténu. Jinak nic moc. V sobotu jsem musel odpoledne/odpoledne hlídat sám, tak taky žádné velké výsledky. Se synovcem jsme zaseli rajčata a kytky do květináčků a oseli svah trávou. Odpoledne jsem pak pokračoval na pakách, kdy jsem dvě připravil na betonování... U dvou jsem pouze připravil díry, neměl jsem bednění.

Žádné komentáře:

Okomentovat