pondělí 4. dubna 2016

První dubnový víkend

První dubnový víkend jsme se na chatu dostali celkem pozdě. Já v pátek večer absolvoval po delší době menší večírek, přítelkyně byla celou noc v páci a přišla dokonce déle než já. Proto jsme mohli vyrazit až pozdě odpoledne. Cestou nám něco začalo dělat zvuk na autě. Myslel jsem že je prásklé péro nebo tak, pak jsem zjistil že to byl kousek plechu šoupající o kotouč. Po příjezdujsem byl velice unavený z dopoledních povinností - procházka se psem, tak jsem se na chvíli natáhl. Ale to už přišla návštěva a šel se dělat ohýnek. Během ohýnku jsem postavil opět stožár na CB a testoval jsem jinou stanici, starou allamatku s 35W topením. Stožár jsem postavil o něco níže a zhoršení příjmu jsem nezaznamenal. Zhoršení vysílání také ne. Ale ani s 35W jsem nebyl slyšet do města za kopcem.

Druhý den jsem se dal do kopání základů na patky. Ovšem během vybírání hlíny zednickou žlící z díry mě píchlo v zádech. Až mi trochu zabral ibáč, tak jsem už jen tak šolichal kolem, a jeo se domů...
Tobík plaší ptáky

Anténa na nižší pozici

Levá zadní

Levá přední

Žádné komentáře:

Okomentovat