sobota 17. září 2016

Druhý pes a svatební wherigočundr

  Zapoměl jsem zmínit, že jsme týden nebo dva před svatbou dostali svatební dar, bylo to štěně feny k našemu pejskovi. Nemusím asi popisovat, jaké jsme měli pocity v danou dobu z tohoto daru. Ale stalo se. Štěňátko nemohlo za to kde a kdy se ocitlo, brali jsme to jako osud a dali jí plnou péči. Fenka dostala jméno Barča.

  Druhý takový větší svatební dar, byla geokešingová wherigo hra, kde na nás v cíli čekaly ne keška ale keš. Hra to byla na celý víkend. Ačkoliv jsme jí na konec stihli za sobotu :) První bod byl, spustit hru na souřadnicích doma. 

  Druhý úkol byl, vydat se na vlakáč. Já jsem fixloval a vydal se preventivně zjistit cílovou stanici, což se na mě z důvodu že jsem vůl, následně provalilo. Podvádět se nemá. Vyrazili jsme z města vlakem dle instrukcí.

  Celý den jsme šlapali a ušli asi víc než dvě desítky km. Zároveň s náma šlapal i náš svatební dar. 
Cíl byl na štěstí hned u chaty, tak jsme se večer po odlovu cílových souřadnic v dřevníku ubytovali a najedli a společně se ženou poveselili tuzemským.





Žádné komentáře:

Okomentovat