pondělí 26. září 2016

Hruškobraní, švetkobraní

  Chatu jsme si se ženou pořídili v oblasti, strdím a mlékem oplývající. Tudíž v okolí roste, co si jen račte přát. Minulý rok jsme se nacvičili na švestkách a hruškách, švestky do mrazáku, hrušky na přesnídávku. Letos jsem to chtěl pojmout ve větším. Naplánoval jsem akci se sestrou a švagrem. Objeli jsme okolní hvozdy a načesali tuny ovoce. Zbytek dne jsme zavařovali. Teda já potom co jsem přespal po obědě bolehlav.

  Protože jsme na to byli pořádně připravený, šlo nám to od ruky eins zwei. Sice jsem zaslechl takové názory že je tu málo kde místa, že tu není tekoucí voda a tak. Nicméně, mě to bavilo, jako vše na naší chatě.

  Sklenice se nám nějaké nechytli, tak jsem to do noci do zavařovali znova. Jestli někde najdu linky na recepty, tak je přiložím. Ale dopadlo to tak, že vše, hlavně švestky, je chutné jako blázen. Hrušky jsou asi díky odrůdě tvrdé, ale mě to naopak nevadí, chutnají jako čerstvé a křupou krásně. Přesnídávky jsem dělal až doma. Špatně jsem mixoval a jsou v nich hrudky :(

  Nicméně pro mě úžasný chalupářský víkend!!!






Kvůli zavařovací akci jsem od babičky ze stodoly dotáhl starý dřez. Sice se moc nehodí, ale je praktický. Až ho nějak natřem nebo polepíme, až udělám odpad (odtéká do kýble) tak bude hustej!


Žádné komentáře:

Okomentovat