úterý 9. května 2017

Nové schody k terásce

Tento víkend se nesl v barvách práce. Celý víkend jsem makal na terásce. Stihl jsem zarovnat přechod mezi teráskou a schody ke vchodu. Když jsem to zarovnal, vznikl mi skoro metrový schod ke starým schodům, tak jsem musel udělat nové schody. No byla to síla. Hlavně přesuny těch největších kamenů. Ale když se chce tak to jde, dokončil jsem to včetně improvizovaného zábradlí. Ačkoliv jsem hlínu celkem dost dusal, tak mám strach co to udělá, až si to začne sedat. No uvidíme...

Před zarovnáním
Před zarovnáním


Po zarovnání
Po zarovnání
 V sobotu na vedlejší opuštěnou chatu přijeli opět sousedi. Přijelo jich jako Homolků. Moc z nich nemám radost, nemají potřebu se prakticky vůbec bavit, či jen pozdravit. Minule nabídla seznámení alespoň pani, ale nikdo jiný. Na to že jich tam bylo tento víkend asi šest... Mají také psa a naši psi za ním pořád chodí nebo jejich pes za naším. Tak příležitostí k hovoru by mohlo být...

Abych jen nemakal, tak jsem v neděli vzal pejsky na procházku. Bylo grandiózní počasí! Šel jsem obhlédnout hrušky :) Chtěl jsem navštívit restauraci v nedaleké vesnici ale byla zavřená, asi Babiš :)

V pondělí jsem dokončil ještě kousek zábradlí a celý den jsem kopal pařez a dodělával pár drobností a uklízel po práci... Byl jsem z prodlouženého víkendu totálně odrovnanej.

Žádné komentáře:

Okomentovat