pondělí 22. května 2017

Stavba altánu

Již delší čas jsem od jednoho známého měl slíbený gauč. Protože již byla na autě koule, vydal jsem se pro něj. Místo slíbeného gauče jsem dostal dva. Jeden téměř totožný jako máme v kuchyni, ale funkční, má kovové rozkládací nožky, takže se neulomí, maximálně ohnou. Druhý také rozkládací, ale asi o půl metru delší. Ten delší přijde do kuchyně a ten rozkládací na půdu, čímž vlastně vznikne místo ke spánku na víc. Jedno parné odpoledne v týdnu jsme gauče zavezli...



No a protože nastal prodloužený víkend, měl jsem naplánovanou stavbu altánu. Altán jsme vybrali v OBI za 5900Kč (za týden ho slevili na 5300kč) a odvezl jsem si ho. Není to vlastně altán, ale přístřešek na auto. Je pochybné kvality, ale za ty prachy... Desítky tisíc na pořádný bohužel na účtu neleží.



Altán bylo potřeba někde postavit. Proto jsem mu na to vykopal plácek. Práce to byla úmorná několika denní, převozil jsem stovky kotoučů a vykopal nějakou tu tunu kamení. Ale dobře to dopadlo, nastal plánovaný den D.






Den kdy stavby altánu na štěstí přijel nečekaně taťka a významně mi pomohl. Přijel hned ráno a z hurta jsme se do toho pustili. Převyměřili dohy a začali skládat stavebnici. Oběd jsem udělal improvizovaný, protože jsem s návštěvou nepočítal. A zase jsme hned jeli dál. Odpoledne přijela sestra se švárou a ten nám na konec taky pomohl. Nejhorší část nastala až na konci. Paradoxně to byla střešní krytina. Celá se musel přidělat ze žebříku a i tak jsme byli krátcí, ale na to se hodil švára, který byl delší alespoň o půl metru. Makali jsme na tom do tmy. Pak přijela žena z práce a udělala nám výborné špagety k večeři. Ale to už jsem po náročném prodlouženém víkendu vážně padal na hubu...









Altán stál, sám bych to dělal ještě den dva. Nemá zabetonované patky, ale to se dodělá. Termín jsem dodržel a stálo to za to!



Žádné komentáře:

Okomentovat