sobota 24. června 2017

Kompletně zasíťovaná půda

Protože jsou nepředstavitelně šílená vedra, musíme spát s otevřenýma dveřma na balkón. I tak člověk leží odkopaný na peřině... No a v přírodě bývá tuna komárů či jiného krvesaje, tak jsem začal vyrábět sítě do dveří k balkonu. Nakoupil jsem latě a síť v metráži, vruty a pod. Vyráběl jsem to cca jeden den. Vyráběl jsem to pěkně ve stínu v altánu v pohodičce! Každý rám je složen ze dvou rámů, které do sebe zapadají. Na tom vnitřním je natažena síť, která je přichycena a vyšponována sešroubováním rámů do sebe. Udělal jsem dva rámy, které bych chtěl udělat posuvné. Ale na ten posuv budu potřebovat sehnat nějaké hliníkové lišty nebo tak... možná to na konec dopadne jako že tam dám panty, ale to se mi nechce. Bohužel kompletní dílo jsem si nevyfotil, tak alespoň malá ochutnávka. Materiál cca 800kč.



Žádné komentáře:

Okomentovat