neděle 23. července 2017

Nový starý solární panel

O dalším víkendu na chatě, jsem se pustil do přidělání panelu. Připravil jsem elegatní držák ze závitových tyčí zapuštěných do nosného trámu verandy. Na ně jsem přišrouboval panty, na které jsem posléze zavěsil solární panel. Vše jsem si nachystal tak, že jsem to zvládl umístit sám. Měl jsem z toho neskonalou radost. Podívejte jak to vypadá:




Bohužel, jak je vidět na přiloženém grafu, dodává pouze něco kolem 20W. Tedy zbytečná práce :( (po nějaké době vyjednávání mi ho nechá za 400 a já ho tam nechám pouze jako střešní krytinu, kterou stále nemám na terásce... Někdy v budoucnu bych ho mohl použít jako nějakou zálohu a pod... ) Ale chtěl si to sám přeměřit dole, tak jsme ho museli sundat a zase ho tom musíme dát...

Tento víkend jsem dodělal zásuvku za stoly. Je tam tedy připravena čokoláda na notebook + zapalovačová zásuvka na 12V a zásuvka na 220 z měniče. Zasekal a zabetonoval jsem to do stěny...





Žádné komentáře:

Okomentovat