úterý 11. prosince 2018

Betonování patek.

Další nadcházející víkend jsem si trochu prodloužil, protože mě nutili vybrat dovolenou. Ale na chatě jsem mohl být pouze do soboty, v sobotu jsme měli domluvený maturitní ples. Bylo potřeba vše pořádně naplánovat. Chtěl jsem začít betonovat a vůbec dělat terasu. Na chatě jsem měl dovezeno už 10x 25gb (cca 600kč) betonu, měl jsem tam ztracené bednění a vyzdění sloupků a ještě jsem chtěl dřevo. Napočítal jsem to na 2x 5m trámy (10x12cm) a 18x 120x34 4m prkna (cca 3000kč)
Dřevo mi tam dovezl kamarád na podvalníku, na střechu auta jsem si to netroufnul :) Navezli jsme to tam. Já se tam zároveň nastěhoval.
Byl akorát čas oběda, tak jsme se najedli, rozloučili a já zůstal sám. Šel jsem tedy betonovat základy. Patky jsem měl vykopané, tak akorát míchat beton a lejt ho tam... Nějak jsem to špatně spočítal, nebo ho padlo víc než psali, ale nevycházel. Ve čtvrtek jsem měl pouze opravdu základy a na tom usazenou jednu tvárnici ZBN.

Jak se brzo stmívá, tak není problém dělat do tmy :) Pak klasika, jídlo, nachystání koupání a večerní program - kniha. Páráda. Celé léto jsem se na to těšil :)

V sobotu ráno jsem musel jet pro beton. V jednom městečku ve stavebninách nebrali karty, tak jsem se musel vydat do jiného. Tam jsem koupil 10x 30kg betonu za cca 850kč. (v sobotu ráno jsem pro jistotu zajel ještě pro 3 pytle za 250kč, ale na konec mi dva zbyly...) A celý den jsme míchal na kotouči beton, usazoval tvárnice a ještě přebíral kamení které jsem tam stejně musel trochu přidat... S pauzou na výborný oběd do večera. Protože nemrzlo a roztála zmrzlá zem - permafrost, brodil jsem se tam za chvíli blátem. Šílenost. Pak zase vyvenčit pejsky pořádně, najíst, vykoupat a čtení. Docela čtu poslední dobou, jako zamlada.

V sobotu jsem to potřeboval dodělat, fakt jsem se zasnažil a od oběda bylo hotovo. Ruce už mě bolely jako ďábel. Ale bylo dobetonováno. V týdnu má začít mrznout, obalil jsem sloupky igelitem a pytli od betonu. Pak jsem se najedl a úklid... Hora nádobí, našlapané bláto... hrůza. Až bylo hotovo, hurá na ples.






Žádné komentáře:

Okomentovat