pondělí 3. prosince 2018

Druhý sníh a příprava patek pro terasu

Byl před námi první lednový víkend. Když jsme přijeli v pátek pozdě večer na chatu, nevěřili jsme vlastním očím. Majitel lesa začal s těžbou kůrovcem decimovaného lesa. Všude po louce větve, ani se nedalo přijet k mezi pod chatou. Tak jsme si cestu odklidili, aby jsme nemuseli parkovat u cyklostezky... Pak už jen vytopit chatu a být v teplíčku.

V noci nám nechumelilo, takže to byla paráda. Ráno konečně zimní počasí. Sněhu nebyly žádné hromady, ale alespoň něco. Žena jela domů chystat se na firemní večírek, já zůstal dělat něco na způsob šalování pro patky terasy. Práce to byla hrozná, mrzlo až praštilo a do zemně nešel zatlouct ani hřebík jak bylo tvrdo. Ale i tak jsem zvítězil. Snad to nebude tak hrozné, jak to na první pohled vypadá.

Pozdě odpoledne přijela žena a já ji vezl do nedalekého města. Tam jsem ji vyložil v restauraci a jel si nakoupit ztracené bednění a něco k jídlo. Vybral na paletě nějaké lepší (měli je popraskané a rozbité) a koupil jsem v místním hobby marketu 10ks ZBN25, muselo se to vézt na vozíčku ze dvora, obchodem kolem pokladen na parkoviště. Než jsem dojel k autu jedna tvárnice praskla. Šel jsem ji tedy reklamovat až jsem se dozvěděl, že co se stane za pokladnou není jejich věc. Fakt mě vytočili. Řekl jsem jim co si o nich myslím a koupil ještě jednu. Pak hurá na chatu.


Na chatě jsem to vynosil z auta, pěkně jsem se zapotil. Byl nejvyšší čas se vykoupat a začít chystat večeři. Pro jistotu jsem udělal kuřecí vývar, kdyby se žena poveselila víc :) Pak jsem si četl a čekal... V noci jsem pro ženu dojel, silnice byly katastrofální, silničáři nikde. Vždyť taky padalo teprve 20 hodin, kdo by stihl vyjet. Že.

V neděli ráno jsem se s pejskama pěkně prošel a podíval jsem se do nedaleké trampské osady. Napsal jsem jim tam vzkaz a šel na snídani. Pověsili jsme ozdobné věnce které jsme dostali, poklidili co jsem stihl vytahat... Jinak se už nic moc nedělalo, procházka, oběd, prostě zevl. Začalo pršet a dělala se šílená ledovka. Nejlepší čas vypadnout domů. Betonovat jsem nemohl, protože pořád mrzlo...





Žádné komentáře:

Okomentovat