pátek 17. dubna 2020

Plácek u ohniště

V první půlce dubna se nám povedlo dokončit plácek u ohniště. Vozili jsme tam hlínu z odkopaného svahu pro nový altán, tak se povedlo terén zarovnat dle potřeby a nahrnout svah. Poté jsem začal svah od spodní části obkládat drny, které jsem kopal dole na louce. V polovině svahu jsem udělal malou plošinku, pro vysázení živého plotu. Na plošinku jsem zarýpal několik kotoučů kompostu, ať se mají v budoucnu stromky čím živit... Následě jsem vydlážil zadní část za ohništěm, rozmístil nově plotové sloupky. A pod pletivo umístil pražce. Nově vzniklou rovinu jsem osel trávou. Mezi udírnou a kamenným stolem jsem odkopal menší plácek pro lavičku a ten jsem také zarovnal drny z louky. Když pak jednou přijeli sousedi z Brna, tak jsem se pani sousedky ptal, jestli by raději koukala na jehličnáče nebo listnáče, tak říkala že listnáče. Proto jsme do meze vysázeli habry.









Žádné komentáře:

Okomentovat