sobota 4. dubna 2020

Hlavně ta sprcha

Když už jseme na chatě byli asi druhý nebo třetí týden, mrazy se umodřily, nastal čas řešit sprchu. Chtěl jsem ji pořád udělat trochu jako provizorně, ale zase trochu precizně, již jsem cítil, že to tam asi není na pár dní. Jenže jsem potřeboval nakoupit nakolik věcí. Jak to udělat když jsou obchody zavřené? Hobby markety prodávaly jen na živnost. Nikdo mi ji nechtěl půjčit. Na konec jsem si udělal objednávku elektronicky. Problém byl v tom, že si většinou ty věci vezmu v obchodě do ruky a představím si co jak zapojím a podobně a beru co potřebuju. Na webu tohle prostě nejde. Tak jsem naklikal co jsem myslel že potřebuju. A vyrazil jsem poprvé do města vyzvednout objednávku. No byl to pro mě stres. Najednou mezi lidi. Těžko to někdo za pár let pochopí. Ale lidi se navzájem báli. Třeba jsem šel po cyklostezce u chaty se psy a běžel kolem běžec v roušce a díval se na mě jak na vraha. Příště jsem šel náhodným směrem na pole a za les, abych nikoho nepobuřoval tím, že roušku nemám. A tam byla rodina s dětmi. Nepochopitelné. Každopádně, nakoupil jsem ty věci a jel zpět.

Sprchše jsem uzdělal malý výkop, kde jsem přivedl vodu a udělal odpad. Z dlaždic jsem vyskládal podpěry pro paletu, která posloužila jako podlaha. Položil jsem na to vanu sprchového koutu. Pak jsem postupně udělal stěny z OSB desek a tránků, které jsem si na to již předem připravil. A malou stříšku. Karmu věšíme na komín a pod ní stojí na podlaze PB lahev. Protože již asi druhá den nemrzlo, neuklidil jsem ji. Bohužel hned druhý den ráno byla lehce zamrzlá. Nepoškodilo jí to. Asi do konce května jsme jí poté každý večer uklízeli, protože vždy ráno mrzlo...


Žádné komentáře:

Okomentovat