středa 14. října 2020

Promoření aneb pracovka na dřevo

Prymule nám pomalu zakazuje i jít na velkou, ale to nám nebrání naplnit dřevník. Tak jsme se na chatě sešli na pracovku. Ne ale teď vážně, dlouho jsme zvažovali, jestli pracovku vůbec udělat, ale protože dřevník bylo potřeba naplnit a lahve rumu vyprázdnit, rozhodli jsem se to risknout. Teď když sedím doma bez čichu mi to tak výborný nápad nepřijde, ale nelituji, víkend byl parádní a dřevník puká ve švech.

V pátek než všichni přijeli jsem po práci konečně namontoval plastový rozvaděč do studny. Roky tam byly kabely přikryté plachtou, aby na ně neteklo. Takže konečně jsem to dodělal :) Měl jsem koupený rozvaděč, dole vyvrtané díry do skruže, jen to tam dát. Pak jsem začal chystat dřevníky, aby nás zítra už nic nebrzdilo.


Někteří jsem se sešli již v pátek večer. Teda já byl připraven od čtvrtka, ale to neva. Počasí bylo teplé tak jsem byli venku u ohně a pokecali. Zjisitli jsme kdo nemá rád peníze, a kdo je naopak miluje :ú

V sobotu dorazila kompletní sestava a vozilo se a řezalo se a štípalo se, jen to svištělo. S pauzou na oběd a s čekáním na večerní bramboráky... Na konec to dobře dopadlo, dřevník byl plný, žaludky byly plný a mohlo se společně popít. Pozdě v noci někdo uvařil něco, já to znám jako podkovák, kdy se nahřeje podkova a hodí se do smíchaného různého alkoholu, ale oni dělali 13ku klíč místo podkovy, a pak se všichni společně napili z jedné nádoby. Kam se serou techtle mechtle...

V neděli většina lidí odjela už ráno, ty co nechtěli pořád zmizet jsem zapřáhl do práce a navozili jsme na hranici zbytek dřeva z lesa. Ani to je nevypudilo, tak jsme si udělali polívku k pozdnímu obědu a pak už byl vážně čas balit a vyrazit domů do městal

Byl to parádní víkend, práce, zábava, covid. Všechno tam bylo :)






Žádné komentáře:

Okomentovat