pondělí 9. listopadu 2020

Začátek listopadu na chatě

Na začátku listopadu jsme se na chatě vyskytli dva víkendy. Ale po nemoci, po žebrech, po sezení doma jakoby mi došla energie. Takže se nic velkého nestihlo. Ale také začínám pozorovat efekt podzimu, kdy se rozednívá déle ale hlavně tma je již téměř po čtvrté hodině...


V lese jsem pokácel nějaké stromy a začal jsem je rozbíjet kalačem. Dělal jsem to protože jsem chtěl doplnit hranici dřeva, dokud ještě dřevo je a také protože plánujeme nákup domu, kde se topí dřevem, a nevím kolik ho tam bude, až se budeme stěhovat. Tak nám chci něco zajistit předem... Tím jak to dělám sám rukama a nemám úplně nejlepší kondici, tak mi to nešlo nejrychleji.

Kolem chaty roste hromada bedel, hřiby žádné. Ale objevila se tu hlívá ústřičná! Nemohl jsem to nechat jen tak, a udělal jsem z ní dršťkovku. Byla výborná! Byly tužší než houby koupené, ale zase jich bylo hodně a velice chutné. Jedl jsem jí tři dny :)


Nedávno jsem volal policajty na jednu vykradenou chatu v okolí naší. To člověka trochu vyděsí :) Taťka nám proto udělal petlici na okno u kuchyňské linky, kde dříve nebyla. Já jsem jí nainstaloval. Je dost podobná petlicím původním. Při návrhu řešení mě nedošlo, že oka která zůstanou na stěně, oddálí okenice. Takže nyní jdou trochu víc vystrčené do cesty, než dříve... Nyní nezbyde než nechat přidělat další zámek!

Jinak, podzim je mrazivý, mrzne prakticky od konce října, kdo by to řekl, že. Dost prší a jsou vlezlé mlhy a mrholení. Ale jinak je tu stále krásně :)


1 komentář:

  1. To je nádhera! My máme chatičku na Šumavě, vždycky tam strašně ráda jezdím! Musíme si ale koupit nové detektory. Letos v létě nám ji totiž někdo vykradl. Naštěstí jsme tam neměli nic moc cenného a důležitého, ale stejně je to nepříjemné. Přidělalo nám to spousty starostí a necítím se tam tak bezpečně, jako do té doby. Nejlepší zabezpečení jsme sehnali tady

    OdpovědětVymazat