pondělí 2. srpna 2021

Příprava tábora

 Tak, a už je to tady, blíží se víkend kdy začíná tábor! Hlavní věci jsou. Nyní tábor samotný a nějaké drobnosti. Bylo potřeba vyzvednout stanové podstady a celty, což bylo domluveno na čtvrtek odpoledne. Dva kousky nám měli dovézt již kolem třetí hodiny na chatu, tak jsme se tam museli přesunout co nejdříve. Proto jsem na chatu vezl vozík plný věcí již ve středu. Na vozíku jsem měl stůl, totem, kolo, klouzačku a trámy na houpačku. Vše jsem tam složil. A protože tam byl i soused, pomohl mi postavit u schůdků totem... Pak jsem šel sekat louku od trávy. Sekl jsem jí skoro do deseti hodin

 Ve čtvrtek bylo vše připraveno, tak mě Editka vyzvedla v práci a jeli jsme rovnou. Dvě podsady nám totiž měli složit už někdy po třetí hodině. Jen jsme zapřáhli vozík a jeli si pro stany ke koupališti, kde jsme si je z dodávky přendali na náš vozík. Takže to byly dvě.

Na pátou jsem jel pro zbytek. V místě jsme se sešli s řidičem dodávky, který byl ještě domluven na převoz a naložili jsme celty. Byly úhledně zabaleny. Pro podsady jsme jeli na jiné místo. Sešli jsme se s dalšími pomocníky a nakládali. Do dodávky jsme dali všechno, což byla paráda.

Pak už se to jen složilo na chatě na louce. Byl jsem rád že jsem jí stihl posekat. Hodilo se to. Večer jsem se asi do půl dvanácté bavil tím, že jsem protahoval kabel z chaty do altánu a z altánu ke kůlně. A chytal vypínače na světla. Ale byl jsem mrtvej, tak jsem šel spát.

Na pátek už dopoledne byli připraveni pomocníci. Dali jsme se tedy do stavby stanů. Někdo další vyráběl stožár, holky obkládaly igelitem sprchu, aby byla hezká bílá, někdo kopal kadibudku, chystali jsme trámky na lavice malým dětem pod zadek a spoustu dalších věcí. S večerem jsem totálně vyřízenej omdlel do postele. Ale spát moc nešlo. Byl jsem přetaženej a venku byl až do rána zpěv u ohně. Ale co. Hlavně že je tábořiště připraveno!

V sobotu už se dodělávaly jen dodělávky, uklízelo se a chystaly věci pro děti. Já dodělal ty světla a vypínače. Vše se uklidilo ať je to pintlich. A v neděli ráno pro děti.

O táboře se rozepisovat nebudu, to je rozepsáno jinde. Ale proběhl úplně parádně. Vše klapalo, šlapalo, fungovalo. Tak snad to za tu snahu stálo!










Žádné komentáře:

Okomentovat