úterý 7. června 2022

Půjčená chata

 Kamarád měl půjčenou chatu. Byl tam študovat. Na týden. myslím že si to užil. Akorát asi předposlední den před koncem mu přestala jít elektřina ... Když jsme vyráželi na prodloužený víkend, nebyl jsem si jist jak dopadneme. Na konec se ukázalo, že jedna 250Ah starší baterie odešla... Odpojil jsem jí a nahradil jednou 100Ah, kterou jsem měl v záloze. Tak snad tam chvíli vydrží. Hlavní je, že solár šlape. Jo a zajímavá indicie, když vypadne kamera, nejde internet, takže buď výpadek internetu, nebo elektřina :)

Zkusili jsme si co je to půjčit chatu na delší pobyt. Všechno ok, ale třeba nádobí zastrkané úplně jinak, takže člověk pak všechno hledá. A žena ho musela většinu přemýt. Kamarád byl asi líný vymění mastnou vodu, tak to bylo téměř vše tak mastné, že to nešlo vzít do ruky. Inu, myčka tam není... Ale zase mi tam kamarád přenosil nějakou dlažbu a tak. Takže fifty fifty :)

Úplně jsme se na chatě nedřeli, já ani moc s kolenem nemohl. Jeden večer jsme odjeli zmoknou na festival, druhý den jsme šli s oddílem na hrad. To až třetí den jsem popadl křoviňák a posekali jsme a pohrabali a odvezli trávu z louky. Příští týden tady má být výprava, a tráva je všude po kolena...

Ještě navíc se mi posrala sekačka, tak jsem to tam nemohl ani dočistit. Takže jsme sekačku odešli domů na opravu...

No, na nepracovním prodlouženém víkendu jsme si moc neodpočali. Ale zase se vylíhli kosách v okapu :)



Žádné komentáře:

Okomentovat