neděle 12. června 2022

Výprava před táborem

 Všechen ten spěch se sekáním kolem chaty, sekáním louky byl hlavně kvůli výpravě dětí které mají jet na letošní tábor, který na chatě opět děláme. Protože jsem byl v pátek do noci služebně, pryč, na chatu jsem se měli dostat až v sobotu. Jaké bylo moje překvapení, když kámoška poslala fotku, jak nám zbytek louky JZďáci posekali. No jo, co na plat. Když jsem jim v pondělí ráno volal, říkal že to zřejmě nestihnou, ať si to poseču sám. Stihli ... Ale kdo se na to mohl spoléhat?

Vyrazili jsme za ostatníma na chatu tedy až v sobotu ráno. Já vzal na vozík jeden podsaditý stan, který jsme doma ve stodole už stihli připravit. Na louce jsme ho hned postavili, aby rodiče viděli, v čem budou děti spát.

Pak už dorazily děti. Byl pro ně na celý den nachystán program, se kterým jsme pomáhali. Bylo krásné počasí, tak došlo i na lehké čachtání na jezu.


Odpoledne až večer, když si pro děti přijeli rodiče, udělal se společný oheň a posedělo se. Jeden rodič se přiletěl podívat na syna s letadlem, tak máme letecký snímek akce :) 

Pořadatelé zůstali posedět do pozdní noci. No a v neděli domů ...

Žádné komentáře:

Okomentovat