neděle 18. září 2022

Sám si tak kopám

 Další víkend dopadl tak, že jsem jel na chatu sám. Měl jsem kopací plán. Za kůlnou bych chtěl uchovávat uložené stany z tábora, tak tam zvětšuji prostor, kde udělám střechu. Tak tam kopu, hlínu vozím na svah pod chatu a navážím pražce. Je to fakt makačka, tak si to pěkně rozkládám, abych se úplně nezničil. Jde to pomalu takhle v jednom člověku, ale jde.


Ale nevěnoval jsem se jen kopání. Také jsem s pejskama vyrazil na procházku, podívat se do opuštěného sadu, kolik je tam jablek. Bylo jich tam hromada. Musím si tam vyrazit natrhat. Třeba příště. Taky jsem sbíral houby, rostou jak blázen. Dělal si houbové řízky a sklízel úrodu. V neděli před odjezdem domů, jsem se jel podívat na nedalekou trampskou osadu, kde bude druhá půlka naší skupiny dělat příští rok tábor. Chci mít představu, co je tam čeká. No a pak domů. Víkend byl nadmíru výborný!








Žádné komentáře:

Okomentovat