středa 7. září 2022

Poslední sekání a jak dopadla nová sekačka


 Ve volném čase jsem jezdil z chaty vozit domů trochu dřeva, které jsem tam nadělal v srpnu z polomů. V půlce týdne, když už tam zbývalo jen trochu, jsem se rozhodl tam naposledy posekat trávu, než udeří zima. Dovezl jsem tam opět novou sekačku a dal se do díla. Sekala dobře, sice občas divně kouří, ale seče parádně. Jenže najednou koukám, co to leží na trávě. A ležela tam červená barva. Podíval jsem se tedy na plech kolem nože a vážně, celé šasi se loupalo. Ale tak že dopadávala celá barva ve velkých kusech. Prostě smůla. Nemůžeme jednou něco koupit, aby se to neposralo. No nic. Bude reklamace. Ale až v zimě, kdy má jejich servis méně práce. Ještě budeme sekat doma. No, sečení jsem dokončil, odvezl trávu na kompost, naložil trochu dřeva a sekačku. A jelo se s večerem domů!



Žádné komentáře:

Okomentovat