neděle 18. června 2023

Produktivní víkend s kocourem

 Na víkend jsem se dost těšil, měl jsem nachstáno dost práce, tak jsem tušil, že to bude odsýpat. A taky že jo :)


Když jsem k chatě přijížděl, viděl jsem, že se jezeďáci zasnažili. Ale louku neudělali celou. No ale kolem chaty to bylo jak v džungli. Tráva po kolena! V podvečer se stala zajímavá věc, ozvalo se mňoukání. A to velice silné. Zavřel jsem pejsky a z lesa se vykulil malý pohublý kocourek. Myslím že jsem ho nějaký čas zahlédl převážně v noci na kameře. Dal jsem mu psí granule a vodu a baštil jak divej, chudák. No a když se nabaštil, tak zevloval kolem chaty. Bára chudák nevěřila vlastním očím, co se to tam děje. 


Později večer jsem testoval dokončený vařič na ohřívání vody na tábor... Sekat se nedalo, odpoledne sprchlo. To stálo za prd. Ještě jsem stihl lakovat dřezy na tábor.


Druhý den ráno zase dorazil hladový kocourek. Dostal kousek párku a psí granule. Dlabal to jako divý. No a od té doby se pohyboval pořád poblíž. Je domestikovaný, nechal se i podrbat a pořád si lehal a předváděl se. Chtěl si i hrát. Jestli se tu ubytuje, bude po ptáčcích. A vysvětluje mrtvé myši co jsme občas našli na schodech nebo u kůlny...

Odpoledne jsem trávil sekáním trávy. Šlo to celkem do ruky ale fuška! bylo jí moc!

Poslední den jsem vyrobil dveře k novému sklípku, Už jsem měl palubky a panty a vše připravené, zbývalo jen to sestavit. Trošku jsem si s tím pohrál, v rámci možností, tak to snad nevypadá úplně hrozně. Poté jsem se dal do betonování prahu sklípku, z trochy betonu co jsem tady měl... Snad byl ještě dobrý. No a v závěru jsem se trochu postaral o záhonky. A mohlo se je t domů!





2 komentáře:

  1. To zní jako bezvadný víkend. Práce na chatě je vždycky plná překvapení. My jezdíme na chatu každý víkend a tenhle jsme dělali dříví na zimu. Na něj jsem koupila na stránkách https://www.peplachty.cz/zakryvaci-plachty-eshop/ krycí plachty, aby na něj nepršelo. Určitě se nám bude hodit i na přikrývání sena v létě.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, to zní jako hezký víkend plný práce i odpočinku. U nás na chatě to je podobné, vždycky je co dělat a vylepšovat. Minulý víkend jsme dovezli nová krbová kamna, která jsem koupila zde, abychom byli připravení na nadcházející chladné večery. Je fajn si takhle na chatě odpočinout od každodenních starostí a věnovat se praktickým činnostem. Užijte si společné chvíle na chatě.

    OdpovědětVymazat