čtvrtek 1. června 2023

Nový internet!

 Protože t-mobile na chatě někdy od podzimních měsíců chodil dost špatně, jsem tolerantní ale 3mbity jsou fakt málo, nepovedlo se to vyřešit změnou modemu, změnou antény ani změnou simkarty, začal jsem hledat alternativu. Jako jediná alternativa postupem času vyplynula Vodafone. Našel jsem že mají LTE tarif 30/5, což by mohlo zase pár let stačit. Tmobile měl lepší upload, ale k čemu, když nešel download. Vytelefonoval jsem s operátorkou objednávku instalace a dostal termín. Takže jsem dnes hned ráno vyrazil! Den jsem měl jako pracovní, tak jsem si tam rozložil kancelář, připojil se. Na štěstí zrovna dnes i VPN držela celkem stabilně. No a čekal na technika. měl dorazit mezi 8-10. Ale nic. Volám na infolinku, nemají na něj kontakt. Mám čekat. Pak dorazil. Byl to docela milý pán, měřil to a šlo se instalovat.

Využil jsem starou konzoli a bylo za chvíli hotovo. Po jeho odjezdu jsem si udělal oběda a pak zase chvíli pracoval, než jsem vyrazil domů... Snad nám nový internet zase vydrží.

3 komentáře:

  1. Taky jsme to teď na chalupě řešili. Bohužel nám ale bylo řečeno, že můžeme být rádi za to, co máme. A to ještě dost nevybíravě. Takže jsem to vyřešil datovou sim kartou, protože jediné, co tam relativně slušně funguje, je signál na Vodafone. Na druhou stranu mi to ale zase tak nevadí. :-) Jezdím na chalupu pro ten klid a ne proto, abych koukal na e-maily. :-) Každopádně jsem teď hledal ale taky skříňku na telefon s datovkou a moc jsem toho nenašel. Až showroom nábytek Praha pomohl. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, taky jsme to teď řešili na chalupě. Internet jsme vyřešili přes pevnou linku, která tady zůstala naštěstí ještě zapojená, jelikož mobilní síť tady je nestabilní. Manžel postupně opravuje chatu, abychom se na ní mohli prý jednou přestěhovat nastálo. Nedávno koupil náhradní díly na žaluzie do oken, aby mohl opravit ty staré, které už dlouho nefungovaly. Přeji vám hodně štěstí na chatě.

    OdpovědětVymazat
  3. Stejně jako vy, i já jsem musela řešit nespolehlivé Wi-Fi připojení a hledat vhodnou alternativu. Při hledání nového připojení mi hodně pomohla stránka https://www.recenzopedia.cz/elektronika/access-pointy-a-routery/wifi-access-pointy/, kde jsem našla srovnávání a recenzemi nejlepších Wi-Fi Access pointů. Díky tomu jsem si koupila ten nejlepší a teď mám po dlouhé době stabilní a silné internetové připojení.

    OdpovědětVymazat