pondělí 16. června 2014

Procházecí víkend


S přítelkyní jsme vyrazili na pohodový víkend. Nechtěli jsme nic dělat. Což se mi stává poslední dobou docela často. Na chatu jsme dorazili už v pátek pozdě večer... Vyspali jsme se, určitě lépe než v paneláku a bylo zde ráno. Museli jsme se rozhodnout, co dělat. Vymyslel jsem procházku, do jedné z nedalekých vesnic. Mapa totiž prozrazovala, že tam je koupaliště, chtěl jsem ho vidět. Vyrazili jsme. Protože jsme v cestě měli pouze louky a jedno pole s kukuřicí, která je ještě velice malá, tak jsem to mohli vzít celkem přímo. Koupaliště jsme našli a bylo jednoznačně úžasné! I sem se bude dát v létě vyrazit! A ani by tam nemuselo být tolik lidí jako v oficiálním koupališti v jiné nedaleké vsi.

Dál jsme se napojili na turistickou značku a prošli si mírný okruh. Po příchodu na chatu jsem udělal špagety. Poté musela přítelkyně odjet, tak jsem zůstal sám. Protože jsem byl po dlouhém týdnu unaven, natáhl jsem se a spal jsem až do večera. Večer jsem si udělal oheň a poseděl u něj. Pohoda.

V neděli jsem se, až jsem uklidil, vzhledem k hezkému počasí rozhodl vyrazit pěšky, podél jedné nádherné říčky až do městečka, kde by mě přítelkyně naložila. Ušel jsem asi 15km a nevzal jsem si vodu.. Ale bylo to krásné!


 





Žádné komentáře:

Okomentovat