úterý 29. dubna 2014

Experiment utopenci

Protože jednou za čas propadnu nějakému pokrmu, a cpu se tím tak dlouho, než se mi z toho dělá špatně. Před pár týdny jsem si připomněl utopence. No jo, ale běžně člověk utopence nejí. Nekupuje. Hlavně, utopenec se dá jíst jenom s pivem, jinak to nemá cenu. Proto si ho nedáte ve všední den k obědu. No tak mě napadlo udělat si utopence na chalupu. A vždy o víkendu si budu moct jednoho dát :) Postupoval jsem podle receptu, který mi nabídl google jako první, a to první recept z článku na idnesu http://ona.idnes.cz/utopenci-ceska-klasika-ctyrikrat-jinak-d9m-/recepty.aspx?c=A100625_142423_recepty_abr Posléze jsem zjistil, že asi recept nebude ideální. Příště budu postupovat jinak... No ale uvidíme. Zítra je tam odvezu a nechám je ve sklepě odpočívat ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat