úterý 29. března 2016

Prodloužený velikonoční víkend

Vysílání v pátek
Tak a prodloužený velikonoční víkend je za námi. Hlásili krásné počasí, proto většinu času mrholilo a foukal silný vítr. Na chatu jsem jel už v pátek, s tím, že si tam uvařím guláš. Ovšem jsem si zapomněl v lednici maso. Tak jsem si začal jídla tak nějak pytlíkovat :) Třeba liškovou polévkou z pytlíku... Po příjezdu jsem se pustil do kopání. Kopal jsem až do cca 5 hodin, kdy jsem se honem najedl a jel jsem na kopec vysílat. Další hobby mimo chaty...

Více jsem toho v pátek udělat vážně nestihl...

Anténa jen tak cvičně
Vrátil jsem se až pozdě v noci, ačkoliv bylo hnusně, chata byla krásně vytopená. Přijel mě tam navštívit i jeden kamarád z rádia tak jsme pokecali, já si dal sklenku a pak druhou a spát jsem se dostal až někdy po půlnoci.
V sobotu jsem pokračoval ve vytyčeném cíli - kopání. Docela mi to šlo, jak jsem byl z pátku rozcvičen. Myslel jsem že se nebudu moci ani hnout, ale to jsem netušil, že se nebudud moci ani hnout až v neděli.
Takové to večerní vysílání :)
V sobotu jsem si u chaty postavil CB anténu, kterou jsem měl předtím na portable. Postavil jsem to tam jen tak cvičně, abych zjistil jak to bude chodit. Chodilo to celkem dobře, tak tam budu muset anténu dát na stálo. V týdnu si připravím starou allamatku. Večer jsem tam kecal na kolečku s dětky, kteří se sem tam pohádali ale jinak jsem tam byl, než jsem vybil akumulátor.


Výsledek kopání v sobotu.

Pokračoval jsem v kopání i v neděli dopoledne, než přijela návštěva a přítelkyně. Stihl jsem připravit i kompletní spodek na udírnu. Teda, ještě to chce obetonovat věnec a opravit uhnilá prkna aby to nechytalo falešný luft. Ale už se to začíná podobat! V neděli už jsem sotva lezl. Když přijela návštěva, tak jsem si dali kafčo a vydali se na krátkou procházku. Potom jsme si udělali první grilování masa k večeři :)



Na velikonoční pondělí jsem dokopával zbytky, ale plácek byl v podstatě hotov. Už jsme jenom usadili udírnu. Věnec jsem nebetonoval, potřebuji aby si chvíli nahrnutý svah sedl. Nyní už je jen potřeba udělat drobnější patky na trámy pro dřevník... No pak jsem splnil velikonoční povinnost a uklidili jsme a jeli domů...








Žádné komentáře:

Okomentovat