úterý 21. června 2016

Konečně hotový dřevník = Žádné další posty o dřevníku :)

Nadešel minulý víkend. Pln sil jsem v pátek dorazil na chatu připraven dodělat dřevník. Ovšem v pátek jsme nic kloudného nedělali, jen odpočívali a byli vykoupat pejska a tak. V sobotu jsem se na to vrhnul hned po ránu. Udělal jsem boční lišty na stěny a připravil na podlážku první dvě palety, na které se bude dřevo skládat. Po obědě jsem šel mrknout na omladinu z nedaleké vesnice, měli neckyjádu. Poté jsem ještě odpoledne pobíjel na přední straně podbití. Protože jsem měl krátkej žebřík, tak jsem ho tam pasoval různě ze šikma. Celou dobu jsem po tom lezl a divil jsem se, jak mi to jde, jak jsem šikovnej, že ani nespadnu. Spadl jsem až u posledního prkénka. Žebřík mi ujel a já se skácel na starý dřevník a nohama a rukama všelijak propleten v žebříku. Na štěstí jsem se nijak nezachytil a ačkoliv jsem dopadl jakoby na bok tak jsem si nic nezlomil. No prča. Ale dodělal jsem to. V podvečer jsem do tmy ještě vyskládal jednu řadu dřeva.




V neděli už jsem pouze doskládával dvě řady dřeva. Dostal jsem se ke smrkovému, a to bylo co poleno napadeno broukem. Tak jsem toho většinu ještě naštípal, nevím jesli to pomůže ale mohlo by... Jak jsem to štípal tak se z toho sypala homada pilin od těch brouků. Tak mi to celkem trvalo. Docela mě to zničilo, jak se člověk musel ohýbat nosit a natahovat. Odpoledne už jsem jen uklidil a mohl se pomalu vyrazil domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat