sobota 11. června 2016

Studna, tráva, dřevník

Nadešel další víkend. Konečně jsem necítil záda, tak jsem se těšil, jak zapřahnu křoviňák. Již v pátek jsem začal s kosením a posekl jsem cestu do lesa, loučku vedle neobydlené chaty a zbytek kolem potoka co nevzali JZĎáci traktorem. Všechno jsem pohrabal a odvozil na kompost. Tak mě to utahalo, že mě zkolila migréna. Ale na rozjezd při pátku dobrý.

 
V sobotu jsem ráno hned po snídaní vyrazil do nedalekého městečka pro beton. Koupil jsem 4 pytle jemného. Pytel vyšel na 100kč. A odvezl jsem je ke studni u chaty kde jsem je složil. Hned potom jsme nasbírali trochu kamení a štěrku šli se sousedem betonovat, on už měl připravené bednění. Hmotu jsme vypracovali v kotouči a vyplnili bednění kamením a betonem. Nebylo asi za hoďku co dělat. Soused ještě připraví poklop z palubek co tam má a já jsem slíbil postupně navozit jemný štěrk k nasypání kolem. V celé operaci studna jsem toho zase až tolik neudělal, ale je to tím, že ji prakticky zatím nepoužíváme, tak jsem na to tolik netlačil. Po práci na studně jsem si šel uvařit oběd. Dělal jsem kuřecí vývar a rajskou omáčku s kolínkama.

Po obědě jsme se vrhl na sekání zase. Trochu jsem dosekal co jsem neposekal kolem chaty a přidělal jsem okap na dřevník. Začal jsem kopat ještě drážku na na plechy. V neděli jsem se věnoval dřevníku, Zhaloubil jsem zadní plech a ostatní plechy přidělal. Ještě jsem udělal pkna na zadní stěně a dobetonoval dvě patičky na prostředních sloupech. Pak už jsem uklidil a jel domů.







Žádné komentáře:

Okomentovat