čtvrtek 30. června 2016

Pokračování

 Sice jsem půl roku téměř nepublikoval, ale to nevadí, hlavní je, že se něco dělo. Pokusím se to nějak shrnout a článkům nastavit příslušná data, aby byl můj deníček kompletní. Poslední článek je o dokončení dřevníku. Psal jsem že je hotovo, ale ve skutečnosti nebylo. Ještě bylo nutno zbourat starý, protože byl shnilý jak blázen. Tak ho prkénko po prkénku rozebrat, vytahat hřebíky, rozděli to jde schovat a co pořezat na topivo. To mi zabralo myslím dva víkendy.





 Po celou dobu co jsem na tom tam makal, pekelně svítilo slunce. Cítil jsem se jak na poušti. Teď když to píšu, tak venku chumelí, sedím v chatě u praskajících kamen a na slunce vzpomínám s povzděkem. Ale tehdy bych jsem slunce proklína...

Další věc, do které jsem se pustil začátkem léta, byl internet. V tu dobu jsem měl v mobilu docela malý FUP.  A protože jsem na chatě byl pečený vařený, bylo brzo po datech. Měl jsem z práce ještě jednu datovou sim s USB LTE modemem, jenže jak to dostat do mobilu? Pomohl tento TP-link. Samozřejmě jsem ho musel hned trochu otunit o externí anténu :) Řešení dobré, ale po čase se ukázalo jako nedostatečné. Ale dostal jsem možnost pořídit výhodně vodafone bez kabelu s modemem, tak jsem to vyměnil. O tom někdy příště.




V rámci úpravy terénu u strého a nového dřevníku, došlo také na udírnu. Tady je vidět neuměle obetonovaný věnec z žuly...



Žádné komentáře:

Okomentovat