neděle 19. března 2017

Zahájení meliorace

Tento víkend byl propršený. Na chatu jsem jel akorát v neděli na otočku pro pilu a nějaké další věc. Po příjezdu jsem zjistil, že vzhledem k déletrvajícím dešťům se bažina rozšířila až na místo kde parkujem auto pod schodama. No děs a hrůza, takhle to fakt nejde. Minule na návštěvě u majitele louky jsem s nima probíral stav bažiny. Oni totiž začali kopat potok nahoře v lese. Jenže tam je to k ničemu. A začali rovnat roh louky... Bagr nemají a jezeďáci to prý neudělají, protože nemají peníze.


Já si myslel, že stávající meliorace je rozdrcená traktorem a proto se dělá bažina. Tak jsem se dneska chopil rýče, a začal zaměřovat melioraci. Kousek po kousku jsem kopal díry, kde jsem vyměřil trubku a rozšiřoval jsem ji, než jsem trubku našel ... Do toho zase začalo pršet, tak jsem celkem promokl.

Ale melioraci jsem našel až do konce. Udělal jsem do jednoho z výkopu kanálek a svedl vodu z bažiny. Tak snad se trochu upustí a bláta ubude... 

Zasel jsem trávu na plácek na parkovišti a jel jsem domů.

Ale je špatný, že budu muset v kopání pokračovat a melioraci prodloužit. Zároveň na to napojím asi trativod od dřezu, koupeny a okapů. To bude kopání až nad hlavu a dobrovolníci žádní :/








Žádné komentáře:

Okomentovat