neděle 12. března 2017

Zvětšení plácku pro auto

Tady je plánek kopání :)
Protože už minulý rok mě rozčilovalo, jak je plácek pro auto u chaty malý, rozhodl jsem se ho zvětšit. Na svahu jsem vyznačil hranu prkny za která jsem zasadil rybízy. Když už teda není zima, jal jsem se kopat. Něco málo jsme začali minulý týden, když byl na návštěvě švára. Nyní jsem si vzal už na pátek dovolenou, abych to stihl. Začal jsem ve čtvrtek večer. V pátek ráno pršelo, tak jsem se do toho dal až později.

Ráno jsem navštivil majitele lesa a louky, abych s nima probral moje terení úpravy a jejich teréní úpravy. Všechno jsme si pěkně řekli. Moje obavy že se na nás zlobí se nepotvrdily :) 

ukopaný svah

No a kopal jsem, a vozil jsem, kopal a vozil a kopal a vozil. Nejprve jsem chtěl vozit hlínu na svah před dřevník, ale asi po desítce kotoučů jsem to vzdal. Do svahu po kořenech a pařezech by mě to absolutně odrovnalo... Začal jsem tedy hlínou opravovat svah. Dodělal jsem to prakticky až v neděli odpoledne.

Když jsem se chtěl trochu odreagovat, tak jsem pod svahem v louce kopal pařezy. Rok od roku jdou lépe, i když je jich hodně stále živých, tak už né tolik. Myslím že to letos ještě dodělám.







Žádné komentáře:

Okomentovat