pondělí 11. září 2017

Bude se plotit

Protože máme dva neposedné pejsky, protože začali jezdit ti sousedé z Brna, a protože naši neposední pejsci neustále chodí navštívit je i jejich pejska, musíme je pořád volat. Ale pořád znamená co pár minut. Protože když je zavoláme tak přiběhnou a obratem se otočí a mažou zase k nim. Je to fakt velká otrava. Když běží k sousedům na druhé straně, nebo dolů na louku, tak je to párkrát za den, to je docela dobré, to jde je odvolávat. Ale tady prostě ne. Tak jsme přikročili k myšlence, nějak to tam oplotit.



Postupnou úvaho jsem vybral a objednal pletivo na ovce. Je ho v balení 50 metrů, výšku má 96cm,  metr stojí 18 kč, tedy 910 za balík. Objednal jsem tedy dva balíky pro začátek.
Sloupky jsem vybral 150cm dlouhé, 8cm průměr, s poasfaltovanou špičkou a impregnované za 100kč kus z lesoservisu. Měli jich skladem asi 15, tak jsem je vzal všechny.

O následujícím částenčně volném víkendu jsem na tom začal makat. Ale jehle, je prakticky nereálné v té mezi kolík zatlouct. Fakt síla. Samé kameny, kde nejsou kameny tak je to část, kterou jsem navážel já a nedrží to v ní protože je to měkké. Ale tak jsem bojoval, bojoval až jsem pár metrů udělal. Nevypadá to nijak překrásně, ale zase je to celkem nenápadné a věřím že to zapadne...




Následující víkendy byly samá oslava a nic se nepracovalo, tak to zatím není dodělané. Do jednoho z úseků spadl ožralý kamarád a vyvalil ho, tak jsem si říkal, že jsem se na to nevyprdl zatím... Ale co... Šak já to opravím, času mám přece dost.

Spáchal jsem návštěvu u majitele lesu a louky a v podstatě mi řekl, že si mohu pletivo natáhnout kudy chci. Tak je dost pravděpodobné že oplotím kus lesa, kde mají zasazené stromky, aby je nemuseli natírat a aby jsme nebyli utlačeni na malém pozemečku co je k chatě. Akorát to bude asi chtít ještě jednou tolik pletiva....



1 komentář:

  1. Já jsem si teda po tom, co jsme udělali plot, pořádně oddychl. Bydlíme na samotě, máme auto a už jednou se mi tam ztratily autoklice s tím, že mám fakt podezření na to, že u nás někdo byl. No, plot je v tomhle prostě takový ten element, který leckoho odradí.

    OdpovědětVymazat