středa 20. září 2017

Plynový sporák GAS evka

Až budu dělat zateplení kuchyně, provede se rekonstrukce celé linky, udělá se linka s dřezem, zabuduje me tu plynovou lednici a protože už tam máme velkou PB lahev, chtěl jsem vyřešit ještě sporák na PB, s PB troubou. Proč chci PB troubu? Protože topit v kamnech v létě, aby si člověk něco upekl je nelidské...



Začal jsem shánět ten sporák. Nechtěl jsem kupovat nový za 5000 ale do tisícovky. Na inzerci je toho milion, dají se sehnat i za 200kč, ale všechny jsou na zemní plyn. U starého typu, nebo noname typu nemáte jistotu jestli seženete trysky na PB pro přestavbu ze zemního...

Já na konec koupil za 500 sporák z dědictví po nějakém důchodci. Byl otřesně špinavý, ale jinak jako nový.


Koupil jsem k němu trysky set / G30 30 mbar 240761

Je to sada evidentně pro jiný typ, protože nesedí trysky do trouby. Hořákové ano. Ale ty troubové maji jiný závit. Ale protože se mi povedlo vyndat trysku 075 na Zemní plyn a ty PB se špatným závitem mají 076/082/085 zkusím jí dát do trouby a bude.

Označené trysky jsou do trouby a mají jiný závit


1 komentář:

  1. Taky máme doma plynový sporák. Nechtěla jsem elektrický, protože jsem z domu zvyklá na plynový a vaří se mi na něm nejlíp. Máme postavený dům v nové ulici a nikdo tu plyn nemá, tak to byl docela problém. Museli přijet plynaři a udělat přípojku. Najít plynoservis Praha , ale není žádný problém, takže jsme měli přípojku brzy vyřešenou.

    OdpovědětVymazat