pondělí 25. září 2017

Další kus plotu a branka

Nadešel další víkend. Protože jsem měl být bez auta, navezli jsme mi tam věci už ve čtvrtek, v pátek jsem vyrazil v pohodě vlakem s pejskama. Víkend hlásili deštivý a už ve vlaku se to potvrdilo. Ale nevadí! Mám i mokrý program :)

V pátek jsem jen řešil ty trysky ve sporáku, zjistil jsem že trouba má jiný závit než zbytek sporáku, tak celkem pech, snad půjde koupit separátně... Ale sporák je připraven na rekonstrukci kuchyně a vypadá parádně.

V sobotu jsem dopoledne makal na další části plotu, připravil jsem kolíky na sloupky, oloupal, natřel vyjetým olejem a zatloukl. Po obědě začalo pršet a pršelo prakticky do nedělního rána. Ale zastavil se kolega s dětmi a blbli jsme v chatě, tak to byl celkem parádně deštivý den.

V neděli jsem pokračoval v natahování pletiva a výroby branky. Dalo to dost práce ale dokončil jsem co jsem chtěl a mohli jsme večer na vlak.





Žádné komentáře:

Okomentovat