neděle 26. listopadu 2017

Dřevařská výprava

Tento víkend bylo naplánované dělání dřeva. Přijeli nám pomoct pracovat děcka, co si chatu občas půjčují k nějaké té chalstačce či pro výpravu s oddílem. Sice nepřijeli tak brzo ráno, ale celkem si zamakali. Měl jsem připravenou hromádku kulánů vrby od řeky, která tam zůstala, kterou rozštípali a vynosili k dřevníku, kde jsme jí pořezali. Vrba se prokládala letošním dřevem z meze, které jsem navozil, to nám pomohli vynosit k pořezání a samozřejmě se vše vyskládalo.

Práci jsme přerušili pouze na oběd, který nám všem žena připravila. Po jídle se na to zase vlétlo! Do volné kóje to dřevo vyšlo tak akorát. Měl jsem v plánu jí zaplnit dřevem které musí ještě rok vyschnout. Do druhé se skládalo dřevo suché. Makalo se až do tmy, i by jsme to dodělali, ale došel olej do motorovky. Když mi došel motorový olej, lil jsem tam olej na smažení. Když došel olej na smažení, lil jsem tam trochu vyjetého co jsem měl a pak už šlus. Nebylo co...

Večer jsme si poseděli a popili a já jsem toho měl tak akorát. Jak práce, tak pití 😁 Nezbývá než všem poděkovat!













Žádné komentáře:

Okomentovat