neděle 19. listopadu 2017

Vše kolem plotu

Z podzimu mě každý víkend zaměstnával hlavně projekt plotu. Na plotě jsem makal jako blázen den co den. Sháněl (každý tomu říká jinak 😁 ) jsem soušky na kolíky, vyráběl kolíky, zatloukal, tahal pletivo. Celkem jsem se tomu pověnoval. Uvědomuji si že to není zrovna nejkrásnější projekt který jsem tam realizoval, ale potřeboval jsem to natahat.
 

Na uvedené fotce, je vidět, kudy jsem asi pletivo tahal. Je zábavné, že je to fotka kde už je pletivo vidět samo o sobě :) Vyšlo to na dva balíky. Použil jsem  "Pastevecké pletivo Česká ohrazenka 960/10/250" od firmy DOPS. Na ruli je 50 metrů a koupil jsem 3 rule. Tzn. plot měří 152 metrů. Dva metry mi to nevyšlo. Oplotil jsem i čerstě vysázený les, na čemž jsem se domluvil s majitelem. Nebudem tam úplně utlačení na úzké nudli, našeho pozemku a on nebude muset natírat stromky proti okusu.




Kolíky jsem dával každé 3-4 metry. Bylo jich tedy potřeba opravdu hodně. Některé musely být kvůli zatloukání do nasypaného svahu opravdu dlouhé. Každý jsem oholil od kůru, seříznul špičku a seříznul konec aby se neštípal při zatloukání - musí se strhnout hrana aby se stloukal střed kulatiny a neodštěpovaly se třísky po obvodu. No a část co měla přijít do země jsem natíral olejem. První vrstvu jsem natíral ředěným benzínem, protože jsem si říkal, že se to lépe vsákne. Ale i tak těm kolíkům dávám tak dva roky...

No a pak jsem chodil, měřil, zatloukal a zatloukal...  Plot jsem upevňoval vázacím drátem a vruty. Šlo mi hlavně o to, aby se dalo plot případně rozebrat. Třeba kvůli kácení lesa kolem.










No a v závěru přišla řada na branky. Zatím jsem udělal 3 branky a ještě jsou dvě místa, která bych chtěl průchozí kam branky přidělám. No a jednu velkou bránu. Brána se mi povedla udělat z koupených půlkulánů. Ale chápu jí jako takovou betaverzi. Není nic moc. Budu tam muset zabetonovat sloupek a udělat festovní. Ale počkám, až se tato rozpadne :)






Na konec se bohužel ukázalo, že Barča dokáže využít každou sebemenší skulinu aby se prosoukala ven, tak nás bude čekat do jara vychytávání nedostatků. No snad to stihnem, než budou jezdit brňáci.


Žádné komentáře:

Okomentovat