neděle 12. listopadu 2017

Letecké snímky

O víkend jsem měl parádní návštěvu, kdy přijel kolega a udělal nám pár snímků z dronu. Počasí sice nebylo úplně nic moc, ale i tak snímky dopadly parádně! Díky!






Jinak se i pracovalo 😁 Dovezl jsem materiál na bránu k hornímu parkovišti. Koupil jsem v hobby marketu 3 půlkulánky, dlouhé tak akorát (tuším 3 metry) a z nich to stvořil rám. Zároveň jsem dovezl zbytky lesáckého pletiva, které mi věnoval jeden kamarád. Tím jsem to potáhl a zadělal zbývající kus chybějícího pletiva.


 Všude je děsného bláta, jak nemrzne. Nedá se v tom ani chodit a pejsci pak vypadají hrozně. Nejhorší zima co jsem kdy zažil....

Taky jsem tento víkend připravil druhou půlku dřevníku pro vyskládání dřeva. Dovezl jsem na to palety a vyklidil a přebral případně pořezal prkna a různé, co tam bylo vyskládáno. Taky se můžete podíva, jel jsem naložen až po střechu :)



Žádné komentáře:

Okomentovat