čtvrtek 23. srpna 2018

3 odpoledne v týdnu

Pondělí

V pondělí jsem se rozhodl vyrazit na chatu, protože se doma nedalo být. Na chatě jsem dodělal síť do okna v kuchyni a upravil jí tak aby se tam dala trochu pohodlně vložit a vyjmout. Je v plánu pokaždé když bude potřeba zandat petlice na okenicích sítě vyndat a po příjezdu je tam vždy vložit.. Opruz ale nejde to jinak. 
Dál jsem rozdělal druhou síť do okna. Stihl jsem rámy a jednou je natřít. Také jsem kontaktoval bagristu a domlouval se na uložení skruže. Domluvili jsme na středu odpoledne.
Volal mi kamarád a nabízel mi smrkové dřevo, v metrech štípané, 500kč za metr. Objednal jsem 6 metrů. Budu muset vymyslet, kam to složit....


Úterý

Protože mi odpoledne nečekaně zavolal bagrista, že se tam může za půl hodiny zastavit už dnes, tak jsem s pejskama skočil do auta a už se jelo. Když jsem přijel, tak už si to tam pán chystal. Ukázali jsme si co a jak.  Pomohl jsem mu skruž chytit na kurty a už si to s ní hrnul na plácek ke studni. Tam to složil, sjel dolů, otočil se, vycouval na horů. Zase jsem mu skruž přikurtoval na žlíci a pomalu jí tam spouštěl. Já jí natočil jak jsem jí potřeboval a bylo to raz dva. Pak jsme pokecali, probral jsem s nim kopání základů a jel s pětistovkou domů. Hodnej ochotnej pán. Já pak jen zalil trávník a znovunatřel rám na síť okna, co jsem včera vyrobil.






Středa

Chtěl jsem udržet sérii a dodělat druhou síť do okna, tak jsem zase vyrazil na chatu. Před odjezdem jsem se zastavil koupit dva betonové překlady na vršek studny. Koupil jsem klasické PZD 120*30*9. Ve stavebninách mě ani dnes nepřekvapili, skladníci byli nepříjemní a musel jsem si to naložit sám...
Na chatě jsem je jen vyložil u studně a odkopal trochu hlíny na vršku, aby se daly pohodlně uložit.

Pak jsem dodělal tu síť do okna a protože potřebujeme pořád odčerpávat vodu ze studně, tak jsem chvíli zaléval. Mám pocit, že jak jsem tu vodu rozpojil o víkendu kvůli zaříznutí pažení studně, tak že se to nějak zavzdušnilo. Voda teče dost málo, jako by se to někde přicpalo. Budu se na to muset o víkendu podívat. Moc mě nenapadá, čím by to mohlo být...

Večer jsem věnoval pejskům na delší procházku do úmírajícího lesa....






Žádné komentáře:

Okomentovat