čtvrtek 30. srpna 2018

Dovezli dřevo

O uplynulém víkendu nám hned v sobotu ráno dovezli domluvené dřevo. Naštípané na metrovou délku. Povedlo se jim to vysypat do výjezdu, dál nevycouvali. Vyšlo nás na 500kč kubík, tedy poprvé v životě jsem nakoupil dřevo a dal za to 3000kč. Hned jsem s pánem řešil, jestli v tom není brouk aby jsme si ho nezatáhli do lesa u chaty. Říkal že není, že už je to mrtvé. Hned jsme prohlíželi les. Upozornil mě na to, že už tam brouk je :( U paty stromů leží hnědé piliny a při detailním zkoumání jsme našli dirky. Takže les za chatou půjde skoro kompletně dolů, jestli se něco nezmění. Jako počasí nebo tak, aby to měly stromy šanci ustát. Smutné...


Když odjel, začal jsem dřevo odklízet z cesty. Dával jsem ho tam jen tak mezi stromy, aby nepřekáželo, ale nenosil jsem to daleko. Žena prý udělá brigádu a děcka nám ho pomohou odnosit. Pro mě z toho vyplynul úkol, zajistit nějaký dřevník na hranici. Začal jsem ho vymýšlet a postavím ho z pražců. Jen je tam dostat. Pražce jsem přenesl k dřevníku 4. Jeden člověk ho prostě neunese, tak jsem ho postupně popondaval až byly na místě...

V neděli jsme museli jet brzo pryč, tak se nic neudělalo. Už mě ty rozdělané věci štvou. Ale jestli to klapne a bude brigáda a povede se nám uklidit pražce a dřevo, tak alespoň něco :)

Jinak jsme vyndali čerpadlo, a zjistil jsem že dává málo vody, z neznámého důvodu. Možná je opotřebované. Možná bude potřebovat vyměnit membrány. Ale prvně bych potřeboval koupit nové než ho rozdělám... Past vedle pasti. 




1 komentář:

  1. S manželem máme takový sen že si koupíme dřevěnou chaloupku a budeme tam vychovávat děti. Teď na to ale ještě nejsou potřebné finance a tak si alespoň děláme radost tím že si kupujeme do domácnosti dřevěné dekorace. Já doufám že se nám sen brzy splní.

    OdpovědětVymazat