neděle 12. května 2019

Elektrocentrála !!!

11.5. V pátek se mi povedlo v praze vyzvednout v OBI elektrocentrálu. Udělal jsem kompromis a koupil za skoro 7000kč nějaký einhell TC-PG 3500W.

Technické údaje
    Jmen. Výkon Pnenn (S1): ..........................2600 W/230 V~
    Maximálni výkon Pmax (S2 5 min):.. 2800 W/230 V~/5 min
    Maximálni výkon Pmax (2 min):....... 3100 W/230 V~/2 min
    Jmenovité napětí Unenn: ..................................2 x 230 V~
    Jmenovitý proud I men:............................. 11,3 A (230V~)
    Frekvence F men: ....................................................50 Hz

Hnací motor ……………….4-taktní, vzduchem chlazený
Počet válců ………………………………….…………1 ks
Zdvihový objem válců:.................................... 207,7 cm?
Rychlost motoru………………..…………. 3000 min ^ -1
    Max. výkon:.......................................... 4,1 kW / 5,6 PS
    Palivo: ............................................................... Benzin
    Kapacita nádrže:.....................................................15 l
    Motorový olej:.................................................. ca. 0,6 l
Doporučený olej.................................................10W40
Spotřeba při 2/3 zatížení:: ........................... ca. 1,4 l/h
Doba chodu při zatížení 2/3………………….…. 10,7 h
Hmotnost: ............................................................42 kg





Uvědomuji si, že je to vlastně totální lowend, poměr kvalita / výkon / hluk / využití bude doufám odpovídat ceně a něco to vydrží. Jestli ne, reklamační oddělení v OBI těšte se. Skládal jsem to už v pátek, nemohl jsem se dočkat až jí nakopnu.

Podle postupu jsem to měl asi za hodinu, a to jsem se kolem kroutil se zádama. Na štěstí jsem k tomu koupil olej, protože nebyl v balení a mohl jsem strtovat! Jediné co jsem s tím zkusil byla elektrická motorová pila a tu to utáhlo. Budu na ní muset za kůlnou postavit nějaký "sklípek" aby tam mohl být uskladněná, uzamčená, snadno nastartovatelná a chlazená při běhu. A taky hlavně odhlučněná!

V sobotu přijeli na návštěvu rodiče, nic moc se nedělalo :)

Neděle byla deštivá, tak jsem ženě vyráběl takový stojánek na klubíčka. Využil jsem k tomu elektrocentrálu a elektrické nářadí, to je jasné. S odjezdem jsem naložil půjčenou elektrocentrálu a vezl jsem jí vrátit.






Žádné komentáře:

Okomentovat