středa 8. května 2019

Shrnutí duben - květen

Chtěl jsem se podělit s uplynulým víkendem, ale zjistil jsem že jsem nepsal fakt dlouho. Asi je na čase to napravit a něco napsat. dřív než to zapomenu. Ono se toho sice tolik nedělo, protože mě bolela záda, ale i tak... Pojďme na to, píši s měsíčním zpožděním.

26. - 1. 5. Na chatu jsme se o velikonocích nedostali, ale dostali jsme se tam další víkend, který byl prodloužený. V sobotu jsme tam měli pomocníky na větve, celkem jsme pokročili s úklidem paseky. To nejlepší už je bohužel uklizeno a zůstal bordel... K obědu jsme měli řízky a bylo parádní počasí. Večer se brigádníci vystřídali a přijeli mladí a zapařili jsme dlouho do noci... Neděle byla teda slabší, panovala všeobecná únava. Protože jsem nemusel do práce ani v pondělí, něco jsem dělal s větvema a tak. Ale často pršelo, jak by ne když jsem si vzal dovolenou, tak to byla zase slabota. Ale dorovnal jsem hranici větví alespoň... V úterý jsem zasel trávu v cestičce za chatou, vyvenčil pořádně pejsky a trochu dělal větve. K večeru zase dorazili mladí a začala celonoční párty 2.0 Ve středu už jsem byl celkem rád že jedeme domů :)




  

  

  

Bohužel už ve čtvrtek jsem si strhl záda. Takže sotva mě přestalo bolet naražené žebro zase tohle... PAST vedle PASTI!

8. 5. Na chatu jsme se dostali na jeden den až v další svátek. Já byl celkem nepohyblivej, takže to byl spíš takový zevl... Přijela sestra na kole na oběd. Já zaléval hadicí, koukal po okolí a pokud možno se nehýbal. Zjistil jsem, že když se dlouho čerpá čerpadlem tak se voda ve vrtu zakalí. Ještě pořád není odčerpaný kal. To je prostě problém, jak tam člověk nemá odběr. U rodiného domu by byla voda jak křišťál a pomohlo by nemít vibrační čerpadlo... Odpoledne jsem se sbalili a jeli domů. Alespoň že bylo parádní počasí.





 

Žádné komentáře:

Okomentovat