neděle 19. května 2019

Stromky a kopání

Bylo na čase úklid paseky odsunout na jinou kolej a trochu se pověnovat ostatním věcem, jako třeba stromky. O dalším víkendu jsem bohužel na chatě osiřel, ale práce jela dál. V pátek jsem se rozhodl přesadit jabloň, která nám rostla pod mezí u ohniště. Jak jsem začal mez nasypávat, jabloň už byla hodně hluboko a nic by z ní nebylo. Navíc jí tam vzadu brutálně žrali nějací brouci na olše. Začal jsem kopat. Snad dvě hodiny jsem jí obkopával aby měla trochu bal. Pak jsem jí tahal ven. Při tom se mi povedlo ulomit celkem velkou větev a stejně se bal rozpadl. Před chatou vedle altánu jsem vykopal další velkou díru, kam jsem navozil hlínu usazenou v potoce a jabloň do toho zasadil. Tak uvidíme... Druhý den přijeli brňáci, myslím že na díru museli celkem koukat :) Vypadalo to jak základy pro sloup na elektricky vedení třeba :)


V sobotu jsem začal přesazovat nějaké smrčky, které překážely + ostatní nálety kolem plotu a pražců. Zase jsem vykopal díry, navozil hlínu z potoka a do toho to zasadil, snad jim to pomůže se ujmout, i když není právě sezóna sázení. A jestli ne, tak do toho zasadím na podzim nové.


A jinak jsem začal odkopávat svah za dřevníkem, aby tam vznikl nějaký prostor a já tam pak mohl začít budovat ten sklípek, nebo jak tomu říkat, na elektrocentrálu. Odkopanou hlínu vozím zase na pod ohništěm. Takže v neděli už byla díra zase pryč :)

Jinak se nic velkého neudálo, v sobotu večer jsem slavnostně spálil vánoční věnec, čímž jsem zakončil vánoce...










Žádné komentáře:

Okomentovat