úterý 18. června 2019

Prodloužení kabelu

Ve středu jsem byl navštívit zubaře. A protože už se nemělo cenu vracet do práce, zajel jsem koupit izolační bužírky a kus kabelu na prodloužení čerpadla. Sada bužírek stála 170kč a kabel 350kč. Deset metrů ... To jsou ty hobbymarkety. Doma jsem vzal sváču a pejsky a vyrazil jsem na chatu. Tam jsem nechal pejsky proběhnout po cyklo a vrhnul se do práce. Abych mohl prodloužit kabel, musel jsem vytáhnout elektrocentrálu na horkovzdušnou pistoli. Dalo mi to celkem práce ale už jsem spustil čerpadlo o dalších zatím sedm metrů do studny. Když jsem pustil čerpání valil kal, úplně hnědá voda. Prostě se to tam usazuje. Nechal jsem to jet tři hodiny, pak byla voda jakš takš čistá, ale velká sláva to nebyla. Začínám uvažovat že zkusím zase to vřetenové čerpadlo, i když má 500w odběr... Uvidíme. Zatím budu čerpat a třeba se to zlepší. Asi bych potřeboval dát to čerpadlo až na dno ale na to nemám ani hadici ani kabel.

Zalil jsem stromky, moc se to nechytá bohužel a zalil jsem rajčata.

Pod chatou byla posekaná louka od traktoru, tak jsem vzal křoviňák a trochu jsem to dočistil v mezi a pak jsem do osmi vozil trávu, tu kterou jsem posekal a tu kterou tam nechal traktor, aby nám tam nehnila. Zase louku neposekali celou, zapadli do bažiny a vykašlali se na to.

Pak už jen tradiční procházka s pesjky a v devět jsme byli doma...

Žádné komentáře:

Okomentovat